Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 20, 2014

Academic Visit 1 : National Audit Department

Assalamualaikum dan hye semua!
Jumaat yg lepas (17/10/2014) kami student UniKL under subjek Advanced membuat lawatan ke Jabatan Audit Negara di Putrajaya. Ini adalah  event atau academic visit yg pertama. Banyak lagi lawatan akan diadakan.



Review Program : Banyak input dapat sepanjang lawatan ni cuma tak boleh nak lama sebab hari Jumaat kan lelaki pula nak pergi sembahyang. Kami tak sempat nak tengok kawasan yg lain cuma kami dengar  Talk sahaja dari  the Best Speaker dari Audit Negara. Walaupun kami tak dapat tengok sendiri macam mana mereka bekerja, tetapi kami dapat view melalui Talk dan short video yg dipertontonkan. So, dari situ, kami mengenali bahagian-II di Jabatan Audit ni secara real. Dan macam mana nak bekerja di Jabatan Audit ini sendiri dan sebagainya.

Bagi mereka student ni yg nak membuat lawatan bolehlah buat proposal dan email kepada mereka atau follow-up call dan deal sendiri dengan mereka. Anda suggest tarikh dan diorang akan tengok time mana yg sesuai dan diorang akan cari the Best Speaker. Cuba tahun ni Jabatan Audit Negara tidak terima lagi lawatan. Lawatan dibuka pada tahun depan pula :)

*kredit gambar from Photographer UniKL 

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.