Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 20, 2011

GREENHOUSERA di REMAJA?

Assalamualaikum dan hey korang selamat petang!
Wah hari ini hujan sangat lebatkan. Btw hari ni happy sebab my blog dalam Majalah REMAJA :D
Haha seriously memang tak sangka. Dahlah baru tahu semalam. Haha teruk kan? XD Terima kasih Najwa beritahu. Alhamdulillah. Dapat masuk majalah pun bukan senang. Kena tunggu berbulan-bulan dan banyak lagi blog yang lagi baik dari blog Nina ni. Hehe memang tak sangka blog hijau ni dapat masuk. Gambar dalam Remaja ni blog lama. Yang baru yang sekarang ni lah :)
Apa-apa pun dapatkan segera Majalah REMAJA keluaran 15 Disember 2011 ok? Terima kasih kepada pihak REMAJA dan Karangkraf! You're still the best and goodluck!
Nak tahu macam mana nak masuk dalam REMAJA?

12 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.