Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 25, 2014

Nasi Kukus yang Popular di KL | Nasi Kukus Ayam Dara Keramat

Assalamualaikum dan hai semua!
Food Review : Nasi Kukus Ayam Dara, Keramat | Dimana famous dengan nasi kukus ayam dara dia lah.. terbaik okayy *thumbs up* haha selalu lepak sini sebab dekat dengan rumah sewa nina dan semestinya ayam dia berperisa dan lembut.. sedap!

ha itu dia.. terliur tak? harga dia RM 6 je exclude air ye :) air ni nina minum air sirap limau. cantik kan dia tak kacau pun sirap tu. hehe kedai dia kalau korang tengok dari jauh boleh nampak sebab alas meja dia warna kuning. hehe so sesiapa area Keramat ke atau sekitarnya, kalau nak rasa keenakkannya boleh singgah di :
 Lorong Kiri 14, Kg Dato Keramat,
54000 Kuala Lumpur.

3 comments:

  1. sedapnya nasi kukus.. lama sungguh xmakan sedap2 kat sabah ni.. hukhuk

    boleh je yunk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe aah sedap.. hehe alolo kesian mama jijah ni.. tak apa nnt blk semenanjung cari lah..
      Okay tunggu kad siap :)

      Delete
  2. Nasi kukus ini memang popular dan murah. Ayamnya dihantar dengan lori sejuk beku yang professional untuk mengekalkan kualiti dan kesegaran ayam. Thanks for sharing ya!

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.