Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

September 2, 2013

Pakej Komunikasi Belia (PKB) Diaktifkan Semula

hai korang semua.. disebabkan malam ni kecoh semua pasal kenaikan minyak kan. confirm stesen minyak sekarang ni tengah penuh orang nak isi minyak. yela start tengah malam karang dah naik RM 0.20. ada yang bengang, marah dan ada juga yang ok je. hehe yela nak buat macam mana kan. terima jela kenyataan. ok balik pada cerita. sebenarnya nina nak cakap pasal PKB ni. tahu tak apa dia? ala yang rebat RM200 smartphone tu.
sebelum ni ditutup sementara kerana dah capai kuota yang ditetapkan iaitu 1.5 juta belia. tetapi akan diaktifkan semula start esok, 3 September 2013. so siapa yang nak mohon semula boleh buat demikian. info boleh lah pergi ke link ini >> https://komunikasibelia.skmm.gov.my/ <<

2 comments:

  1. Replies
    1. eh ada lah. br je aktif semula. hehe mesti tak baca betul2 kan. pendaftaran kali ini hanya boleh dilakukan melalui wakil-wakil penjual yang dilantik syarikat telekomunikasi :)

      Delete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.