Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 29, 2013

Pemenang Segmen 5 Hari : Follow & Menang by Syazlia & Ruqaiyah

alhamdulillah. selesai sudah 2nd segmen kami berdua semalam. hari ini hari yang dinantikan iaitu mengumumkan pemenang pemenang. jeng jeng :D

Pemenang pemenang random :

PERHATIAN KEPADA SEMUA PEMENANG SILA BERI MAKLUMAT INI DI SINI. BAGI SESIAPA YG TAK ADA FACEBOOK. BOLEH COMMENT DI ENTRY SYAZLIA BESERTA DETAILS DI BAWAH.
Nama penuh :
Alamat :
Link penyertaan :
Menang kategori :
Hadiah :
SELEPAS 30/3/2012, HADIAH TIDAK BOLEH DITUNTUT. TAHNIAH KEPADA PEMENANG! BAGI YANG TAK MENANG INSYAALLAH CUBA LAIN KALI :)


3 comments:

  1. alhamdulillah. memang lagi. kali ni cukup pakej selendang dgn brooch. :D

    ReplyDelete
  2. @Nik Ainaa : hehe tahniah! bolehlah bergaya dengan shawl dgn brooch baru tu :D

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.