Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 22, 2011

Contest Handphone Berjasa

nina join contest lagi.:face42:diajak oleh adik syafa. thanks adik:119:
:99:banner untuk join.:face12:

ni hp yang nina pakai :

1apakah jenama handphone anda:120:
sony ericsson W705
2kenapa pilih handphone itu:120:
sebab time ni tengah famous dengan handphone slide. teringin juga tengok orang lain pakai slide. smart wooo.. *time tu lah. so nina pun tertariklah dengan hp ni dan masa itu juga 1st keluaran hp terbaru iaitu sony W705 ni.
3berapakah harga handphone anda:120:
nak mention ke. segan lah. i think no need kot. harga tak penting. yang penting kepuasaan diri tu bila ada hp.
4apa kelebihan handphone anda:120:
jangan salah paham ye. ni bukan saya nak bangga tapi setiap benda mesti ada kelebihan masing masing dan nina rasa ramai pengguna yang tahu tentang sony ni. kualiti sony memang terbaik. hp ni keypad dia lembut, ringan, yang pasti kamera sony memang superb dari jenama lain. dari segi kualiti kamera dia tu cantik dan sound dia juga. bukan nina je cakap. kalau korang buat research pun ada yang mengatakan begitu.
tak apa semua hp pun sama je.:face12:janji ada hp kan:s:yang penting semua hp fungsinya sama.:face40:

3 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.