Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

May 16, 2011

SeLaMaT HaRi gUrU!!

petang sume. hehe wah hari ni terasa istimewa && pasti korang mengimbau kenangan zaman sekolah dulu kan. almaklumlah hari ni kan hari guru. ececeh.. pasti ada kenangan manis kan. hehe nina mesti la ada tapi tak mestinya kenangan manis je kan kenangan pahit pun ada juga. sampai nina tak nak fikir dah zaman sekolah dulu. 

16 MEI adalah sambutan hari guru pada setiap tahun.


SELAMAT HARI GURU KEPADA SELURUH DUNIA YANG BERGELAR CIKGU.
terutamanya cikgu-cikgu yang pernah mengajar nina dari TADIKA KEMAS RUMPUN MAKMUR, SK (LKTP) JENGKA 21, SK PAYA PULAI, SK SUNGAI GAU, SMK ABU BAKAR, SMK SERI TUALANG && KPTMKL ! terima kasih yang tidak terhingga diucapan kerana jasamu tidak jemu-jemu untuk mengajar && mendidik nina sampai menjadi seperti sekarang. 

"GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA"

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.