Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 8, 2013

Happy Birthday!

hai korang! June is really really nice to me. yela banyak perkara yang berlaku. okay yang penting bulan ni je ada 4 orang ahli keluarga nina yang sambut hari jadi. antaranya:
5/6 - my niece, Sarah Maryam
8/6 - my sister, Nur Fatinah
9/6 - my cousin,  Nurul Syuhada
10/6 - my sister, Ida Ruhayu
bulan ni memang meriah sikit dari bulan bulan yang lain. act ada lagi tapi tak ingat berapa hari bulan. haha *kejam* selain itu, nina pun dah dapat result untuk first sem for degree ni. Alhamdulillah syukur sangat. ni hadiah untuk mak ayah! thanks to my parents and whole my families. eh dan tak lupa pada my lecturers and my friends too. okay2 dalam kegembiraan ni diselit juga dengan kesedihan. biasalah dalam dunia mana ada sempurna. ayah baru je operate. so nina harap ayah cepat sembuh. Amin :)

HAPPY BIRTHDAY TO ALL!!

Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).” (HR Bukhari)

4 comments:

  1. Happy Birthday ! .. Birthday Nabila pun bulan 6 gak .. 3/6 :#

    ReplyDelete
  2. ramainya befday bln 6. :)
    jom join segment saya. :)
    http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/06/segment-mencari-pemenang-my-followers.html

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.