Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

April 29, 2012

Mengapa wanita menangis, ya Allah ?

hey korang !! topik hari ini sangat menarik. nina sering tertanya kenapa wanita ni sering menangis.. hati wanita ini lembut dan mudah tersentuh. mesti ada sebab kan Tuhan mencipta umatnya. so nina ada terjumpa dekat page Ustaz Azhar Idrus ni. jom baca sekejap :)


Mengapa wanita sering menangis, ya Allah ?

JawabNya:-

Kerana wanita itu unik

Aku ciptakan ia sebagai makhluk yang unik.

Aku kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya.

Aku lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman.

Aku kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia.

Aku teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah.

Aku beri dia naluri utk mencintai anak-anak dalam keadaan apapun.

Aku kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh orang-orang yang ia sayangi.

Wanita makhluk kuat, tapi jika satu saat dia menangis, itu kerana Aku memberi dia air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru .

# Ustaz Azhar Idrus 

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.