Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 28, 2011

Selena Gomez Hamil?

hey korang.:face12:sini siapa peminat justin bieber dengan selena ni ha:120:angkat tangan.:116:mesti ramai kan.:face67:em nina tak berapa minat sangat dengan bieber tu tapi selena ye minat juga lah. comel kan.:face56:so korang mesti dah dengar pasal selena gomez hamil.. jom baca stori ni..:face46:

http://3.bp.blogspot.com/_JiNZqyAPP_o/TT0ERSi8NaI/AAAAAAAADtY/Ad3bC4lEl5Q/s400/bieber+-+gomez.jpg
Inilah berita tentangnya hamilnya Selena Gomez. Artis muda Holywood Selena Gomez pada hari sabtu tanggal 11 Jun 2011 dilarikan ke hospital kerana merasa tidak enak badan, ketika tampil dalam sebuah acara The Tonight Show With Jay Leno. Setelah peristiwa tersebut banyak khabar yang tersebar jika Selena sedang hamil. Perempuan kelahiran 22 July 1989 ini dikhabarkan hamil setelah ia mengadu sakit kepala, muntah-muntah, dan gejala kehamilan lainnya, setelah Selena dan Justin berhibur dari Pulau Hawaii dan tempat lain-lain. Selain itu mereka berdua juga terlihat selalu berduaan saat Justin sedang membuat konsert di Indonesia dan Malaysia. Jurucakap Selena Gomez mengatakan bahawa Selena tidak merasa enak badan dan kini sedang menjalani tugas rutinnya. Jurucakapnya tidak memberitahu secara detail mengenai sakit yang dialami oleh Selena. Bahkan dikhabarkan promosi filem terbaru Selena yang berjudul Monte Carlo yang akan diadakan di sebuah Mal di Santa Monica, California, Amerika Serikat terpaksa dibatalkan kerana alasan tersebut.
#ha mungkinkah selena gomez mengandung:s::face63:ayokkk.. tapi kes macam ni dah biasa bagi orang sana tapi bagi kita jela lain.:face54:em fikir fikir sendiri lah peminat dia ye. orang macam ni nak jadi icon.. tak layak kot.:face60:sori to say lah..

4 comments:

  1. Hahah,I think it's not true XDD

    ReplyDelete
  2. em tah la. mybe betul gak kan. besela org puteh ni :D

    ReplyDelete
  3. org puteh tak kisah pun.. biasa lah tu ;p angelina jolie pun hamilkan anak brad pitt tanpa berkahwin terlebih dahulu ;p

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.