Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 29, 2011

Contest Ini Blog Saye

hey korang nina join contest.:face12:semalam dato kacak ajak saya. thanks:119:
wanna join:120::99:banner ok..

serba sedikit pasal blog nina :
stori dalam ni bukan personal sangat. depends juga if nina dapat stori nina share. tips tips, banyak input yang berguna juga untuk korang. so blog ni lah nina jadikan medium untuk menyampaikan/meluahkan sesuatu. tema blog nina apa yang korang tengok warna hijau sebab memang nina suka hijau tapi ada pink pink sedikit. cantik.. orang datang pun nyaman je. sejuk mata memandang kan.. nama blog ni pun nina namakan dengan GREENHOUSERA. stand for GREEN because nina suka warna hijau, for HOUSE sebab dah macam rumah kedua nina dah blog ni and RA tu nama nina sendiri iaitu Ruqaiyah Amanina. nina buat blog ni sesimple yang boleh dan kemas *tak banyak widget yang annoy tu. so nanti orang datang tak adalah merosakkan mood diorang kan. nina suka hias blog nina mengikut kreativiti sendiri. tak main copycats ni:q:malah, nina sediakan tutorial untuk membantu bloggers menghias blog diorang sama cantik macam nina ni ha *bagi sesetengah orang tak cantik mana pun. walaupun nina tak sefamous macam yuyu zulaikha tapi nina ni friendly dan baik. betul ke:s:thanks kerana pujian itu *ramai bloggers lah yang cakap. blog ni juga ringan, senang nak buka. if loading lambat tu sebab line internet bukan sebab blog nina. kira nya dekat blog nina ni macam-macam ada.. nina berpuas hati lah dengan blog nina sebab hasil tangan sendiri kan sampai jadi macam ni. love u greenhousera:119:i hope you can stay more in blogging world. aminn..
done:119:tag tiha & qjey..

p/s : sesiapa yang baca sila pegang plastik ye.:7:nanti nak muntah senang. ni perasaan je lebih.:face67:puji diri sendiri.:19:

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.