Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 22, 2011

Contest Blog Saya Terbaikkk! by Aina dan Rabiatul

hey malam ni disebabkan dah bosan, tiba tiba bw tadi jumpa contest ni ha.:face15:so nina nak join..
contest ini dianjurkan oleh 2 orang adik yang comel comel belaka.:face40:nak join:99:lah banner yang cantik dekat atas tu ye..:face64:

nak kata blog nina ni terbaik:25:tak juga.:face71:nina join ni sebab nina suka join contest dan memeriahkan lagi contest yang dianjurkan oleh tuan blog.:face9:nina tak kisah menang ke tidak. kalau ada rezeki ada lah kan.:face68:janji dapat mengeratkan silaturrahim antara bloggers.:27:betul tak:120::face52:last sekali sesi tag mengtag.. nina tag adik aida, tiha dan qjey..

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.