Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 3, 2011

AnDa gEdiK BiLa..

ok hari ini nina nak cerita pasal perempuan gedik.:face60:bukan nina nak mengata kaum sendiri tapi dah memang kenyataan kan.:face62:ada lah kawan nina ni ha dikategorikan dalam kumpulan ni juga.:face33:ee geram juga rasanya.:face16:


"kau tahu tak yang diri kau tu gedik:120:"
"kau sedar ke tak ke kau buat buat tak sedar:s:"
"aku pelik lah aku rasa ramai dah cakap tapi kau semakin
seronok kan:120:"

1anda amat mudah perasaan. bila ada lelaki pandang ke arah anda, automatik anda fikir dia sedang pandang anda dan tertarik pada anda.

2anda rasa anda cun. macamlah tak ada orang lain yang cun. macam kau sorang jela.

3anda secara automatik berasa teruja dan over excited apabila berada berhampiran dengan lelaki. anda juga secara spontan merasa mereka semua sedang memerhatikan segala gerak-geri anda. padahal mereka perhatikan anda bukan sebab minat tapi meluat.

4mengada-ngada. ini adalah trademark orang gedik. biasanya untuk menarik perhatian orang lelaki. suara akan tiba-tiba merengek-rengek bila dengan lelaki. suka minta itu minta ini. kadangkala tanpa sedar memalukan diri sendiri apabila nak demand perhatian.

5anda rasa semua lelaki minat dekat anda. dan anda suka 'memancing' lelaki menggunakan pelbagai cara . anda buat-buat manjalah, hantar sms jiwang-jiwanglah, anda ajak keluar makanlah, keluar jalan-jalanlah. bila ada respon, anda pun akan kata "sah, dia minat dekat aku". tapi, kalau lelaki tu buat derk je, anda pula kata "ala, dia cover lah tu. aku tahu dia sebenarnya minat dekat aku".

6anda juga seorang yang amat sukakan lensa kamera/vcam. bila ia tertumpu pada anda, mulalah anda terdorong untuk buat aksi dan berposing yang over seperti buat side posing, menonggekkan buntut, gigit-gigit jari dan sebagainya.

pengajarannya: kalau anda rasa diri tu gedik cubalah cover sikit perangai tu.:face32:kau buat orang lain naik menyampah tau.:face63:kau tak sedar orang lain sekeliling kau yang tahu.:face30:bila orang boo kau mulalah cakap tu cakap ni.:face61:dah memang betul diorang boo kau sebab gedik kau tu.:face71:renung-renunglah wahai si H****:119:

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.