Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 17, 2011

Faedah Kentut

kentut

KENTUT:120:pasti ramai yang tak tahan bila seseorang melepaskan kentut masing-masing.:face60:kalau dapat yang bau yang kurang enak errr.. memang tak tahan lah bau.:face16:tapi sedarkah anda yang kentut ni ada faedahnya..:face44:
"kentut, jika kerap dihidu boleh menyembuhkan pelbagai penyakit berbahaya seperti sakit kepala, gangguan pada mata, emfisema, lelah, bronkitis sakit jantung && lain-lain. setiap tahun, kira-kira 130,000 rakyat AS telah pulih daripada pelbagai penyakit disebabkan menghidu kentut && ramai lagi berasa lega daripada penyakit serius kerana terlalu lama terdedah kepada keadaan itu," kata seorang doktor yang bertugas dengan Pusat Kawalan Penyakit (CDC) AS. katanya, orang ramai mesti menghidu kentut sebenarnya menambah khasiat untuk kesihatan orang lain. menurut laporan yang akan dikeluarkan oleh CDC, setiap tahun kentut mempulihkan 800 kes serangan jantung, 250 kes angin ahmar, 30,000 lelah && 50,000 kes sakit telinga..
wow hebat juga kentut ni kan.:face75:pasti ramai yang hidu bau kentut orang.:face49: ee dengar pun jadi geli pula.:face33:yela bukan semua orang kentut wangi. tiba orang kentut bau yang kurang enak lari lintang pukang sebab terlalu busuk..:face27:

6 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.