Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 18, 2011

TuALa wAniTa @ TamPoN ?

hey sume selamat tengahari..:face39:dah lunch:s:harap dah ye. nina pun baru je lepas lunch dengan roomate nina. so nina nak tanya koranglah exspecially to ladies, bila time periodkan korang prefer yang mana. pad @ tampon :120:tak tahu tampon tu apa:s:baca ni..
TUALA WANITA
KSS
- tuala wanita merupakan tuala kapas yang leper. ia mempunyai pelekat di bawahnya agar ia boleh dipakai bila-bila masa dengan melekatkannya pada seluar dalam kamu. ia berbeza dari segi ketebalan. ada yang datang dengan sayap untuk melindungi seluar dalam kamu daripada kebocoran. jenis lain pula mungkin lebih panjang berbanding tuala wanita biasa.

TAMPON
Packs of 16
- kebanyakkan tampon diperbuat daripada kapas sama seperti tuala wanita kamu. kapas itu digulungkan sehingga ia menjadi tiub nipis. berbeza dengan tuala wanita, tampon dimasukkan ke dalam vagina semasa period kamu banyak/biasa. ia mungkin agak sukar untuk pengguna kali pertama. ikut arahan yang tertulis pada pek, && ia mungkin memudahkan kamu.
act korang boleh pilih je mana-mana yang orang nak. pilihlah yang mudah && selesa dengan anda.:face64:

6 comments:

  1. Bukan tampon tu boleh buat hilang dara ke?? Aku rasa yang dah kawin tu bolehla pakai....

    ReplyDelete
  2. mestilah prefer pad sbb yg tampon tuh x pena dgr langsung...hu3

    ReplyDelete
  3. hehe owh smela.. sy pn prefer pad je. tampon tu cam ngeri je nak pkai.. hehe

    ReplyDelete
  4. ya la...hihi...pkai pad lg best..mybe sbb dah biasa kot...

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.