Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 17, 2011

5 CiRi-CiRi PeMbOhONg

hey korang. wah lamanya nina tak update blog kan..:face37:em nina sekarang bz lah. hari ni nina nak cakap pasal pembohong, penipu, pembongak && sewaktu dengannya..:face33:korang pernah jumpa orang macam ni:120:mesti pernahkan. nina pun pernah. sangat sakit hati bila dapat tahu dia pembohong:q:tension nina.. geram kot.:face3:kita boleh tahu orang tu nak menipu kita dengan cara kita tengok orang tu pun dah boleh cam. ha meh baca ni..

1menyentuh wajah terutamanya hidung && mata
2perubahan suara && menjawab dengan berhati-hati
3mengaru-garu
4gerakan kaki
5senyum terpaksa
tapi ada sesetengah hal tu korang janganlah salah paham pula. contohnya mana tahu diorang nak gosok mata sebab habuk masuk dah korang cakap dia sedang berbohong pula. ha kan dah parah. ada pula perang ketiga jadi karang..:face71:

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.