Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

May 27, 2011

Segmen Blogwalking Bloglist Cik Cemoxx

hey sume. selamat malam.. nina diajak oleh kusyi untuk join segmen ni.. thanks:x:segmen ni dianjurkan oleh cik cemoxx lah kan.:face75:


syarat-syaratnya ialah:

1first sekali kenalah FOLLOW cik cemoxx dulu, then cik cemoxx akan follow korang balik
2korang kena buat satu entry pasal segmen ni dan ajak semua rakan-rakan blogger korang ikut segmen ni. tak perlu tag-tag.. senangkan:s::face64:
3lepas tu letak banner cik cemoxx yang dekat atas tu dalam entry korang ok..
4sesudah itu, korang tinggalkan link korang dekat kotak komen blog cik cemoxx. nanti cik cemoxx buat blogwalking terus komen korang dan dengan sepantas kilat link korang akan cik cemoxx senaraikan bloglist cik cemoxx

ok DONE:r:korang apa lagi jomlah join..:face39:

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.