Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

May 10, 2011

KeNa cUri???


petang sume. ok nina hari ni kecewa.. kenapa?? sebab hasil kreativiti nina dah kena curi dengan orang! nina pun terkejut juga semalam nina bw blog adik sorang ni. yaALLAH terkejut gila. kebanyakkan sume nina punya. dia ambil dalam photobucket album nina. ee tension gila! kenapala adik ni ambil. nina pun tak tahu la. kalau sikit tu tak pela nina boleh terima lagi. ni banyak.. header, shoutbox, back to top, cursor malah story nina pun dia copy. bukannya edit ke pe. dia copy bulat-bulat. yaALLAH.. mengucap panjang nina. sabar jela.. nina tak nak mention nama adik ni tapi nina harap dia baca ni ye. nina pun dah tinggal pesanan kat shoutbox dia... dah la nama nina dengan adik tu sama. tapi tak bermakna adik boleh ambil sume hak nina. nina yang buat. mana boleh curi macam tu je.

pesanan untuk adik 'N' :
 adik kalau nak ambil sesuatu hak orang sila beritahu dulu kepada tuan hak tersebut.. && credit kepada nama tuan tersebut is better than your steal that. it not good ok?
 adik kena baca rule saya buat. ada tercatat dekat atas blog nina ni..
 segala apa yang ada dalam blog ni mengikut kreatif ada untuk mengubahsuai && mencantikkan lagi blog anda. BUKAN dengan mengambil hak orang untuk menjadi hak kita..
 untuk bertahan lama dalam dunia blog ni kita kena respect orang dulu ok adik? barula orang akan respect kita && akan selalu bw kat blog kita untuk baca story yang kita sampaikan..

please la adik.. akak minta tolong ye faham apa yang akak cuba sampaikan. akak tak marah pun cuma terkilan, sedih && kecewa je sebab sebelum ni tak ada orang pernah steal my rights. you are the first person do it. ok?

10 comments:

  1. bukan ke kak nina dah blog bnda kopi2 neh..??

    ReplyDelete
  2. dah tp die amek kt photobucket album sy. xtau cmne die amek..

    ReplyDelete
  3. akak niena..sabar ae.
    kak niena punya blog ni comel sangat <3

    ReplyDelete
  4. hehe eh ad lak ayu ni..
    blog sy bese jela..
    thanks ayu! :)

    ReplyDelete
  5. ntah..main amik2 lak..huhu..nk buat sndrik la..sabor2..kite bakor je..org mcm tu..

    ReplyDelete
  6. huish! mmg patut marah tu. kreativiti bukan senang nk dpt kan.. :)

    ReplyDelete
  7. sabar ye nina..
    x lama la dia lam dunia blog ni lau main curu2 cam tue,..

    ReplyDelete
  8. teruk betul sipencuri tu...

    anne ader buat entry tentang pencuri.. anne ambil kes nina sebagai contoh tau...

    http://annscape.blogspot.com/2011/05/tak-pernah-mencuri-tipulah.html

    ReplyDelete
  9. wunny: aah btul..
    che: thanks :)
    ann: ok thanks. sy da bca && komen gak :)

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.