Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

May 11, 2011

BeBas Dri mALWaRe!

petang sume. nina suka sangat sebab blog ni da bebas dari malware. ha korang bolehla jenguk blog nina ni dengan selamat ye. thanks pada jijah sebab dia yang tolong nina bagi link untuk scan malware ni.. puas da nina nak scan malware ni tapi tak tahu macam mana. tadi tergerak hati pergi bw ke blog jijah then ternampak jijah post entry pasal ni. tu yang terus try. last-last sekali jijah kata da tak de da. fuh! selamat blog aku. hehe ok korang selamat berblogwalking ye :)

siapa-siapa yang nak scan link korang sila la buat demikian ye. nanti orang tak nak da datang bw ke blog korang.. nanti terkena jangkitan. ha parah tu. hehe



3 comments:

  1. pasni xde la org takot nak dtg cni lg ye..hehe..

    ReplyDelete
  2. cmne nak tau blog kite kena malware ekk..

    ReplyDelete
  3. sya : hehe aah :)
    cik dila : t die kuar malware notice tu. ha yg tula virus :)

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.